Η μουσική δωματίου γεννήθηκε από την ανάγκη των ανθρώπων να επενδύουν τις κοινωνικές συναθροίσεις τους με (καλή) μουσική. Συνθέτες όπως ο Χάυντν και ο Σούμπερτ φρόντισαν ώστε να τις συνοδεύουν με μουσική αβυθομέτρητης ουσίας και ποιότητας, παρά τη φαινομενική της απλότητα. Ωστόσο, τα μεταγενέστερα ρομαντικά τρίο, όπως το Τρίο με πιάνο αρ. 2 του Μέντελσον, άρχισαν να θέτουν νέες προκλήσεις στους εκάστοτε εκτελεστές, εισάγοντας ανενδοίαστα το ζητούμενο της δεξιοτεχνικής λάμψης. Και αν μεταφερθούμε στην Αργεντινή του 20ού αιώνα, εκεί θα διαπιστώσουμε πόσο ο εγχώριος περήφανος και αισθησιακός χορός του τάνγκο διείσδυσε στη μουσική δωματίου, χάρη στο αστείρευτο ταλέντο του Άστορ Πιατσόλλα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Franz Schubert: Νυχτερινό για πιάνο, βιολί και βιολοντσέλο σε μι ύφεση μείζονα, έργο 148 (D. 897)
Felix Mendelssohn: Τρίο με πιάνο αρ. 2 σε ντο ελάσσονα, έργο 66
Joseph Haydn: Τρίο με πιάνο αρ. 43 σε ντο μείζονα, Hob. XV:27
Astor Piazzolla: Oblivion (εκδοχή για τρίο με πιάνο)- ενορχήστρωση José Bragato
Ιnvierno porteño (Χειμώνας του Μπουένος Άιρες), από το έργο Las cuatro estaciones porteñas (Οι τέσσερις εποχές του Μπουένος Άιρες) (εκδοχή για τρίο με πιάνο) – ενορχήστρωση José Bragato
Libertango (ενορχήστρωση Theo)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
-
ΤΥΠΟΣ
Μουσική
-
ΚΥΚΛΟΣ
'Ελληνες Σολίστ
-
ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ
-
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ[+][-]
€8.00 Φοιτητές, νέοι έως 25 ετών, άνεργοι, ΑμεΑ, 65+ & πολύτεκνοι
€12.00
€18.00
-
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ
Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
-
βιολί
Édua Zádory
-
βιολοντσέλο
Aare Tammesalu
-
πιάνο
Αλεξάνδρα Νομίδου