Τρεις δραστήριοι σολίστ στα ελληνικά μουσικά πράγματα, η Ναταλία Γεράκη, η Σίσσυ Μακροπούλου και ο Τίτος Γουβέλης, παρουσιάζουν ένα πρόγραμμα που διερευνά τη σχέση του μεγάλου πρωτοπόρου της γαλλικής μουσικής Κλωντ Ντεμπυσσύ με προγενέστερους και μεταγενέστερους ομότεχνούς του στο γύρισμα του 19ου αιώνα (fin de siècle) στο Παρίσι. Το πρόγραμμα της συναυλίας ακολουθεί και αποκαλύπτει τη μετάβαση από το ρομαντισμό στον ιμπρεσιονισμό στη Γαλλία, όλες τις αποχρώσεις της μουσικής δημιουργίας μιας εποχής ανήσυχης, τολμηρής, μετέωρης ανάμεσα σε ένα ένδοξο παρελθόν και ένα μέλλον που φάνταζε ανοιχτό σε πολλά και διαφορετικά οράματα. O ηθοποιός Γιώργος Καραμίχος αφηγείται κείμενα της Ναταλίας Γεράκη, που παρεμβάλλονται ανάμεσα στα έργα και περιγράφουν την εποχή και τις σχέσεις μεταξύ των συνθετών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
CAMILLE SAINT-SAËNS (1835-1921)
Φαντασία (Fantaisie), έργο 124 (1907)
ελεύθερη απόδοση για φλάουτο και άρπα
Poco allegretto – Allegro – Più allegro – Vivo e grazioso – Largamente – Vivo e grazioso – Largamente – Andante con moto – Poco piu mosso – Poco adagio
CLAUDE DEBUSSY (1862-1918)
Σύριγξ – Ο αυλός του Πάνα (Syrinx – La flûte de Pan), L. 129 (1912/3)
για σόλο φλάουτο και απαγγελία
σκηνική μουσική για το θεατρικό έργο «Ψυχή» του Gabriel Mourey
Très modéré – Un peu mouvementé – Rubato – Au mouvement (très modéré) – En retenant jusqu’ à la fin
MAURICE RAVEL (1875-1937)
Σονατίνα (Sonatine) για σόλο πιάνο, Μ. 40 (1905)
Modéré, II. Mouvement de Menuet, III. Animé
MAURICE RAVEL
Εισαγωγή και Αλέγκρο (Introduction et Allegro), Μ.46 (1905)
μεταγραφή του Paul Hurst για άρπα και πιάνο
Très lent – Moins lent – Modérément animé – Allegro – Un peu plus lent – Très animé – Lent –Tempo I – a Tempo più vivo – Animé
CLAUDE DEBUSSY
Πρελούδιο στο απομεσήμερο ενός φαύνου (Prélude à l’après-midi d’un faune), L. 86 (1894)
εμπνευσμένο από το ποίημα «To απομεσήμερο ενός φαύνου» του Stéphane Mallarmé
ελεύθερη απόδοση για φλάουτο, άρπα και πιάνο
Très modéré – En animant – mouvt I – Même mouvt et très soutenu – Un peu plus animé – Dans le mouvt I avec plus de langueur – Très lent et très retenu jusqu’à la fin
GABRIEL FAURÉ (1845-1924)
Παβάνα (Pavane) σε φα δίεση ελάσσονα, έργο 50 (1887)
ελεύθερη απόδοση για φλάουτο, άρπα και πιάνο
Andante molto moderato
ERIΚ SATIE (1866-1925)
Γυμνοπαιδία αρ. 1 – Lent et douloureux (1888)
από τις «3 Γυμνοπαιδίες» (Gymnopédies)
εμπνευσμένες από το μυθιστόρημα «Σαλαμπώ» του Gustave Flaubert
ελεύθερη απόδοση για σόλο άρπα
CLAUDE DEBUSSY
Όμορφη βραδιά (Beau Soir), L. 84 (1890/1)
ποίηση του Paul Bourget
ελεύθερη απόδοση για φλάουτο, άρπα και πιάνο
Andante ma non troppo – animando poco a poco e crescendo – Più lento
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
-
ΤΥΠΟΣ
Μουσική
-
ΚΥΚΛΟΣ
'Ελληνες Σολίστ
-
ΑΙΘΟΥΣΑ
-
ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ
-
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
€18, €12, €8 εκπτωτικό
-
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ
Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
-
ΦΛΑΟΥΤΟ
Ναταλία Γεράκη
-
ΑΡΠΑ
Σίσσυ Μακροπούλου
-
ΠΙΑΝΟ
Τίτος Γουβέλης
-
ΚΕΙΜΕΝΑ
Ναταλία Γεράκη
-
ΑΦΗΓΗΣΗ
Γιώργος Καραμίχος